tisdag 24 augusti 2010

Tisdag 24 Augusti - 2010.

Från sängen till kort promenad med Texas till soffan. Där jag ligger nu. Och mår fan inte bättre. tvärt om. Idag svider min hals. Det har svullnat igen. Jag e yrare än när jag åkte virrvelvinden. Och yrheten gör att jag mår illa. Jag ligger här en stund till. Sen får jag fixa frukost. Klockan 11.00 har jag tvätt tid. Sen inget mer inbokat. Jo jag ska hämta ut paket sen efter 17. Texas kläder har kommit. Jag får väl ligga inne hela dagen, igen. Tycker jag gjort det nog nu. Hur ska jag orka jobba i 5 dagar? 7 timmar i morgon, 8 på torsdag, 15 på fredag, 15 på lördag, 9 på söndag. Ledig måndag, 11 på tisdag, 15 på onsdag, 8 på torsdag. Sen e jag ledig en helg. Då har september börjat.


Nej. Nu ska jag försöka koka ägg. För det blir ägg till frukost. Avokado och keso. :)


.

Inga kommentarer: