tisdag 24 augusti 2010

Besök i november? :)

Mamma ringde förut. De ville kolla hur jag jobbar vecka 44. De ville komma hit över en natt eller över dagen. Mamma, mina 2 systrar och min systerdotter! Gud va kul! Vi ska shoppa inför resan. Frågan e bara om det finns såna kläder? Alltså i november säljer de kanske inte kläder för 25-30 grader varmt? Jag ska kolla läget. Hoppas de sover över så kan vi gå ut tillsammans på kvällen och äta. Och kanske se en film här hemma. :)


Nästa helg ska jag försöka då en in en renoveringshelg. Bygga väggen och en gång för alla avsluta sovrummet. Hoppas Joakim hänger med på det. Jag ska prata med honom. Får väl ge honom nått fint som tack. :)

Film på tv nu. En kopp te och sen när filmen e slut så e det sovdax. I morgon ska jag jobba om jag känner mej redo för det, då. Annars får jag vara hemma. Det e ett kvällspass så det ska nog gå bra.


.

Inga kommentarer: