söndag 22 augusti 2010

Texas ska få en overall i vinter!

Nu kan jag andas med näsan. Joakim lurade i mej nässpray förut. Först fick jag huvudvärk. Men nu känner jag mej frisk, i näsan i allafall. Jag känner mej fortfarande hängig och orkeslös. Så det e nog bra att jag e hemma i morgon.


Jag har nyss beställt vinterkläder till Texas. Lite olika som jag får pröva och skicka tillbax om det inte passar. Han e ju en prazsky krysarik och ingen chihuahua. De har helt olika former. Prazskyn e mycke smidigare i formen. Smalare alltså, och högre ben. Så vi får se vad som passar.


Sitter med blekskenan i nu. Det va länge sen sist. Nu får jag köra varje dag nästa vecka. En timme om dagen. Så jag blir klar någongång. Annars bokar jag tid hos Sara. Hon bleker tänder. Vill få dem kritvita som sockerbitar! Det e snyggt! :) så i morgon kommer jag ha svårt att käka. Ilningar i de små tänderna. Men ska man vara fin så får man lida pin. Som de säger.
50 minuter to go. Sen får jag spotta och skölja.

.

Inga kommentarer: