fredag 20 augusti 2010

Bl.a. Bl.a. Bl.a..

Snart blir jag hämtad. Joakim hämtar mej. Orkar inte sitta på en buss i en timma nu. Vill hem!


Hoppas mitt paket kommit idag. Jag väntar på upphängning till de nys gardinerna. Jag har inte fått nått smsavi, men jag springer in och kolla genom mitt kollinummer sen. Annars kommer de på måndag.


Joakim kommer över med 15.40 färjan. Så han är här om 20 minuter ungefär. Vi får nog stanna här en stund tills jag blir avlöst. Sen kan vi äntligen åka hem. Hem till min säng. Joakim får ta hand om nej i kväll. Jag ska be honom baka kladdkaka. Tror ni jag lyckas? Jag ska läsa receptet och han får baka. Kan bli kul. Och gott! Varm kladdkaka och kal vispgrädde så den smälter. Till en eller två sköna filmer. I morgon ska vi till crossbanan och hjälpa till. Redan vid 06.30. Jag orkar inte så tidigt så jag åker dit lite senare med buss. Om jag inte får för mej att bli ännu sämre. Då får jag vila istället. Eller åka till Ikea! Behöver en gardinstång till köket oxå. De vita som sitter nu e ju såå fula!

Nu ska jag snyta mej. Tjohej!


.

Inga kommentarer: