söndag 29 augusti 2010

Söndag 29 Augusti - 2010.

God morgon!

Ligger i sängen och dricker cola. Vart e tvn i sovrummet när man väl behöver en??
Blev lite sent igår. Så idag e jag trött. Men vad gör det? Jag e ju typ frisk nu! Snoret i näsan börjar stelna! ;)

Idag då? Jag måste städa. Innan Joakim kommer hem. Han får inte se att jag kan ha det så stökigt när han e borta. Det ligger kläder överallt! Magen kurrar oxå. måste fixa frulle. Ägg blir de. Och avokado om någon mognat. Gott! Skulle haft keso oxå. Men se har jag inte. Så det får bli knäckebröd med makrillsfilé istället. Gud nu blev jag ännu mer hungrig. Får gå upp och fixa i ordning frulle. Medans äggen kokar så får jag plocka i ordning lite. Behöver byta sängkläder oxå. Varannan söndag görs det hos familjen Johansson/Eriksson.

Puuh, here we go.

.

Inga kommentarer: