torsdag 26 augusti 2010

Små utflykter har gjort mej trött.


Gokväll! Eller natt kanske? 

Jag ligger nerbäddad nu. Super täppt i näsan. Men jag känner mej piggare.

Jag och Joakim va förbi ationpark innan vi drog och handlade mat. Han skateade i en halvtimma, sen märkte han att jag frös, så då drog vi och handlade mat för kommande vecka. Kylskåpet/frysen ekade av tomhet. När vi kom hem va jag rejält trött. Hade gäspat under hela tiden. Vi lagade mat och käkade till en skräckfilm.

Nu verkar jag inte vilja somna. Min kropp e supertrött, men min hjärna vill ut och springa. Jag ska ringa vårdcentralen till morgonen. Måste få ett läkarintyg på att jag e sjuk. Det har gått över en vecka i morgon. Men jag hoppas fan att jag blir bra snart alltså. För jag blir galen av att sitta hemma! Det e därför jag gjort lite små utflykter idag. Promenad med Texas, backaplan, ationpark, Willys. Men nu är jag i mitt trygga hem igen. Med Joakim brevid i sängen och Texas på golvet i sin korg.






Jag ska försöka sova nu, om de går. Har en snarkmaskin brevid mej..



.

Inga kommentarer: