söndag 22 augusti 2010

Bläddra sej till sömns.

Orkar man inte sova så kan man bläddra i tidningar. Just nu är jag inne i en inredningsperiod. Och kollar faktiskt redan på juldekorationer. Haha.. Julgardiner and shit. Undra vart man ska fira jul i år? ;) 


I morgon blir en slappisdag till. Jag ska hämta ut paket, ta en lugn promenad med Texas (stackarn blir ju galen här hemma. Han har endast varit utanför dörren på snabba kisspromenader och sen in igen) jag ska oxå pilla lite med räkningar, boka tid hos frisören och avboka min massagetid. Man ska tydligen inte gå och få massage när man e sjuk. Så jag får flytta fram den lite. Nu ligger Joakim och sussar så sött brevid. Texas ligger i sin korg och jag antar att han väntar på att jag ska somna så att han kan smyga upp hit och lägga sej. Som alltid. Jag ska kliva upp med Joakim i morgon för the voice har tvstart i morgon efter semestern. Det måste ju kollas in. 

Nu säger vi godnatt. Hörs i morgon. Då börjar en testvecka med LCHF!  Just for fun.


.

Inga kommentarer: