tisdag 31 augusti 2010

Tisdag 31 Augusti - 2010.

På jobbet. Jobbar till 18 idag. Får börja lugnt. ;) Hade ju tänkt vara kvar till 22. Men jag räknade mina timmar och jag behöver inte alls jobba extra även om jag varit sjuk i 10 dagar. Nu är jag frisk! Så gott som iaf. Lite ont i halsen på morgonen, men det går över efter en stund.

Denna vecka jobbar jag:

Idag: 7-18
Onsdag: 7-22
Torsdag: 7-15

Sen har jag helgen ledigt. :) Kommer nog gå fort denna vecka.

I morse vaknade jag innan klockan ringde. Jag sov med öronproppar och sov som en prinsessa. Helt underbart! Somnade i tid oxå. Klockan 23. Hade huvudvärk så jag gick och la mej tidigt. Babe kom med en huvudvärkstablett och ett glas vatten. Sen somnade jag.


Idag blir det nog lugnt på jobbet. Jag är ju ansvarig för alla papper och sånt. Så jag har just kollat igenom alla timrapport, kvitton och mina sjukpapper. Ska skicka in dem sen. Ska även skriva om schemat. För september och oktober. Jobbet ska bort 3 veckor i slutet av september och in i oktober. Jag ska med första veckan och är sen ledig de 2 resterande veckorna. Då åker jag hem till värmland och kör bil som en tok! Ska försöka göra teorin och uppkörningen där. Det är därför jag inte kör nått nu.


Nej nu får jag göra någon nytta här! Hörs sen!


.

Inga kommentarer: