söndag 29 augusti 2010

Söndagsmys!

God kväll!


Vi sitter i soffan än. Eller vi har väl klivit ur den för att laga mat och så. Idag åt vi spagetti och köttfärssås. Och nu till middag gjorde jag räk och äggröra på macka. Super gott! Vi va till affären och köpte lite melon, ost och kex. Nu är vi mätta och kollar på en film.


Har fortfarande inte bäddat rent i sängen. Får nog göra det i reklamen så man inte blir allt för trött.

I morgon har jag tvätt tid klockan 8.00. Tidigt! Vid lunch ska jag träffa Angelica i stan. Linné. Sen hade jag tänkt träna på kvällen. Och att dra med Joakim på den. :)


Haft en super söndag. Riktigt slapp, men med jätte mycket kramar och pussar! Mys!


I morgon börjar en ny vecka. Nu är jag frisk så nu kör livet igång igen. Jobb, träning och massa roliga aktiviteter!


.

Inga kommentarer: