tisdag 17 augusti 2010

Underbar dag.

Nu har vi bäddat ner oss. Jag ligger och gör en lista på vad jag ska göra när jag kommer till jobbet i morgon. Massa att ta igen när jag varit ledig i en vecka. Ledig och ledig. Jag har nog haft minst 2 jobbsamtal per dag denna lediga vecka. Men så är det när man engagerar sej. ;)


Jag e nöjd med dagen. Varit på ikea, handlat mat, hämtat ut paket, ätit god mat, fixat massa hemma som: hängt upp nya gardiner, borrat upp hylla och lampor städat och plockat. Ja fint blev det. 


Men nu är det time to sleep. Klockan ringer 04.45. Jag ska försöka kliva upp då. Jag ska promenera några hållplatser. Så jag måste gå en kvart innan jag brukar. Men väskan e packad och kläderna framtagna. Så det ska nog gå bra. Bara jag orkar upp! 

Natti natti. 


.

Inga kommentarer: