måndag 23 augusti 2010

Halva dagen.

Nu har jag hämtat ut paketen. De hade äntligen kommit! Så nu sitter gardinerna äntligen uppe på rätt sätt. Jag har dessutom varit på apoteket och köpt nässpray som jag kan använda, utan huvudvärk. Passade på att panta alla flaskor vi hade hemma.

Nu sitter jag med blekskenorna i. Och steker upp lite mat som fanns i kylen, så att de inte ska bli dåligt.

Så hur mår jag idag? Inte så värst bra. Förut va det värre. Då mådde jag riktigt dåligt. Och när jag gick till torget för att hämta ut paket/panta/till apoteket så svettades jag som en gris. Visst de e sol ute, men fy va jobbigt de va!

Blääh blekskenorna har suttit inne i munnen i 8 minuter och jag vill redan spotta ut dem. Ännu jobbigare nu när man e förkyld oxå. Jag får bita ihop ett tag till. Så behandlingen blir klar, som sagt.

Nu ska jag leta reda på recept. Som jag kan äta denna vecka.

.

Inga kommentarer: