tisdag 26 oktober 2010

Flipflop och luftmadrass!

Bläääh! Va trött jag e på mitt jobb just nu. Eller trött på att jobba överhuvudtaget! Resan kunde inte passat in bättre. Den 25 november åker vi tik Egypten. Har väntat på resan i 3 månader nu. Känns som det aldrig blir den 25 november. Men igår va det en månad kvar. Igår när jag städade klädkammaren så hittade jag flipflop, uppblåsbar madrass och andra saker som jag ska ha med mej när jag åker. Jag ville bara blåsa upp madrassen och hoppa i havet! :) Jag har redan köpt solskydd och packat bikinis. ;)


Så sitter man här på jobbet och fryser. :( slutar 18 idag. Jag tog med träningskläderna till jobbet för att tar bussen direkt till gymmet. (texas får stanna på jobbet eftersom jag jobbar i morgon.) Idag ska jag träna armar, axlar, bröst och rygg. 1 1/2 timma. Sen sola 20 minuter. Sola ska bli underbart! :)

Inga kommentarer: