torsdag 21 oktober 2010

STORM.

Jag har hoppat i säng nu. Klockan ringer 04.45 till morgonen. Dax att jobba helgen! Ska bli skönt att komma tillbaka, faktiskt.


Va bestod min torsdagskväll av?
Jag har vikit och strukit tvätt.
Ätit middag. (som bestod av gröt, lat idag.)
Försökt plockat i ordning i klädkammaren. Samlade ihop alla skor och stoppade i dem i en säck. Sen la jag ner projektet klädkammaren. Ingen idé att fortsätta när det är överfullt och mer än hälften ska ner till källaren. När får vi vårt förråd tillbaka? Jag börjar tröttna nu! Efter 1 december är senaste budet. Fan, jag vill ha det nu!
Kollade på Lyxfällan. Och hoppades på att tjejen i programmet kollade på avsnittet själv i dag, och insåg vad blåst hon var "för fin för att jobba!" Hallå eller?"


Nu ska jag försöka sova. Det blåser storm utanför. Och det hörs in.


God natt!


.

Inga kommentarer: