onsdag 20 oktober 2010

Onsdag 20 Oktober - 2010.

Nu sitter jag och Texas på stationen i Kil. Vi har åkt med första tåget och nästa kommer in 25 minuter. Det går hela vägen till Göteborg. När jag kommer fram ska jag fylla på busskortet. När jag kommer hem ska jag slänga in alla saker, kolla av vad det finns för mat hemma och sen gå och handla. Jag ska oxå boka tvätt tid och sen kolla om de byggt klart i källaren. Vilket jag inte tror. Men hoppas. Jag ska även plocka in posten. Det lär finnas en del brev där. Ikväll ska jag på body pump. Ska bli såå skönt att komma hem. Hade varit en bonus att få hem Joakim oxå, men det får jag vänta med att få. 


Jag har en sallad med mej att äta på tåget. Men lär sova mestadels av vägen. Somnade på första tåget. Texas har oxå sovit, i sin "väska". :) han börjar lära sej att vara i den nu. Vilket är bra. 


Hoppas inte att tåget är fullt. Jag har inte bokat någon plats. Men det brukar finnas obokade vagnar. 


.

Inga kommentarer: