söndag 17 oktober 2010

Jag är nog hungrig.

Nu har jag bäddat ner mej. Det gör ont i min mage. Och jag insåg nyss att jag åt senast 17.15. Inte konstigt om jag nu skulle vars hungrig. Men jag har redan krupit under täcket och ska plugga lite teori. Hoppas på att hungern går över så jag får sova i natt.


Det känns oerhört tomt nu när Joakim inte är här. Och jag har sjuk hemlängtan idag! Jag va hemma en sväng efter resejobbet. Annars har jag inte varit hemma den den 29 september. Snart 3 veckor sen. När jag kommer hem på onsdag då har det gått 3 veckor. Jag älskar mitt hem och jag avskyr att vara hemifrån för länge. Jag hade aldrig varit här så länge om jag inte haft körningen. Kanske skulle åka hem tisdagkväll redan? Vi får se. Jag ska ju köra med mamma oxå. Jag har sista körlektionen på körskolan på tisdag 10.45.


Nu ska jag plocka fram datorn. Dax att plugga teori!

.

Inga kommentarer: