lördag 23 oktober 2010

Chokladkalaset.

Halloj! ;)


Jag jobbar, än. Vi har varit inne i stan. På Chokladkalaset. Jätte mycket folk! Ingen höjdare med rullstol därinne. Vi åt lunch i stan oxå. Sen åkte vi hem. Nu är det slapptid. Finns inget att göra. Typ 4 timmar kvar tills jag åker hemåt. Det regnar och är grått ute, man blir ju så trött av sånt väder!


Jag hade tänkt övernatta här, men jag åker hem i kväll. Tar ett bad och tar det lugnt. Det är skönt att komma hem även om man ska upp i morgon och jobba igen. Men i morgon jobbar jag bara halvdag. Då ska jag skicka tillbaka 2 klänningar av 4 till Nelly.se, Till gymmet och träna - överkropp denna gången, städa lite, laga någon god mat och sen slänga sej i soffan och kolla på tv. :) kommer bli en skön söndagskväll. Ensam dock.


Kollar på plastikkirurgerna. Intressant.


.

Inga kommentarer: