fredag 22 oktober 2010

Godissuget knackade på..

Jag e så sjukt godissugen! Chips, godis och ostbågssug! Jag biter av nagellacket på fingrarna. Och hoppas att suget försvinner. Spelar egentligen ingen roll för jag kommer ändå inte åt nått godis. Jag är på jobbet. Och här på ön finns endast en affär och den stängde för 10 minuter sen. ;) Men det hade varit skönt att slippa suget. Jag försöker ju hålla mej ifrån onyttigheter nu.


Jag slutar om 2 1/2 timma. Hem och vända för sova och sen jobba i morgon igen. Borde tagit med mej saker för att övernatta. Men det tänkte jag inte på. (jag hoppades väl att Joakim skulle komma hem ändå så jag fick sova med honom, men det gör han ju inte.)


I morgon kanske det blir chokladmässa! Då får jag provsmaka lite. ;) Men bara liiite.

.

Inga kommentarer: