torsdag 14 oktober 2010

Varit nere i centrum en sväng.

Goddag!

Jag har nu pluggat lite igen. Jag gick igenom hur bilen fungerar. Nu tar jag en paus. En lång! Min syster, hennes man och deras lilla flicka kommer snart. Mamma och mina andra lillasyster kommer hem snart oxå. Vi ska då steka våfflor och ha det trevligt.

Jag drog ner till centrum förut på cykeln. Solade och sen handlade jag ingredienserna till våfflorna. Sen hem igen. Ner är det nerförsbacke och upp tillbax hem är det uppför. Svettigt värre när jag kom hem. Men jag stannade inte och vilade en enda gång! Får ju passa på att ta det jobbiga i vardagen. Bra träning det! Speciellt nu när jag inte kan träna på gymmet. Men det ska jag köra igång med så fort jag kommer hem. På onsdag kommer jag hem. Vid lunchtid. Då ska jag hem, packa upp, vattna blommorna, äta lunch, dricka superpump, på med träningkläderna och dra till gymmet. Är ledig torsdag oxå, så då blir det träning (förhoppningsvis hinner jag att boka in mej på zumba denna gången! Det blir fullbokat direkt! Och ändå är det 80 platser! men då blir det att gå till gymmet 2 gånger den dagen. För jag måste styrketräna oxå, eller så kör jag dubbelpass på plats.) plus körskolan. Göra sista pärmen, för att sen kunna plugga på datorn. På fredag börjar jag jobba. Då jobbar jag hela helgen. Typiskt när Joakim bara är hemma på helgerna. Men det får väl gå. Jag kommer ju hem på kvällarna så. Och söndagen slutar jag 16. Då har vi tid. Om han nu åker på måndagmorgon. Hoppas.


Nu ska jag nog vispa grädden och blanda våffelsmeten!


Hej så länge!


.

Inga kommentarer: