måndag 25 oktober 2010

Haft fullt upp.

Hej hej!


Idag har det inte blivit många inlägg. Jag har haft fullt upp!


Jag har rensat i lådor, i tidningshögar. Jag har planterat om alla blommarna, varit på biltema och lämnat tillbax en ska till bilen. Köpte med 5 flyttlådor att packa saker i. För när jag kom hem så rensade jag klädkammaren. Så nu ser det någorlunda bra ut därinne. Va oxå till hemköp och skickade tillbax klänningar. Nu har jag badat. Kollar på biggest loser. Har lite mer att fixa med innan jag kan slappa. Men jag gör det i reklamen.


Jag mår skit dåligt just nu. Både på insidan och utsidan. Jag vill bara skita i allt och dra täcket över mej. Men jag måste fixa här hemma för i morgon ska jag jobba igen. 7-18. Och efter jobbet ska jag träna. Om jag inte är dålig i morgon Hoppas halsontet gått över.


Reklam! Dax att plocka lite.


.

Inga kommentarer: