tisdag 19 oktober 2010

Tar det lite lugnt.

Hej hopp!


Jag och Texas ligger i gäststugan. Vi lyssnar på hur regnet smattrar utanför. Jag har nyss duschat och smörjt in mej. Jag och mamma ska iväg och sola om en halvtimme. Hon ger en behandling nu. Så jag väntar på henne. Jag har packat ihop mina saker. Ska dammsuga sen efter att jag solat.

I morgon åker jag äntligen hem. Ska bli så jävla skönt att komma hem! Men det kommer oxå bli ensamt. Men jag får fylla det med träning, jobb och träffa vänner. Knske inte träffa vänner denna vecka för jag har fullt upp med annat de 2 dagarna jag har ledigt innan jobbhelgen. Men nästa vecka. Jag ska köra stenhårt på gymmet när jag kommer hem. På måndag är det en månad kvar till egyptenresan. Då gäller det att ligga i.


Nej jag får nog gå in och käka nått innan solningen. Så jag orkar köra dit. ;)


Ps. Känns som att jag har världens största påsar under ögonen idag. De syns inte, men de känns. Ds.


.

Inga kommentarer: