torsdag 14 oktober 2010

Apan.

Jag är nu i gäststugan. Som ni ser i inlägget innan så sitter jag med ansiktsmask och nymålade naglar. Jag är hårig som en apa på benen! Men det är inget att göra åt. Jag ska vaxa mej nästa vecka och då får jag inte raka mej så tätt inpå. Jag har fått en fin brun färg idag iaf. Jag ska nog sola i morgon med, och en sväng på måndag. Sen solar jag gratis på gymmet.


Klockan 07.45 ska jag kliva upp. Då ska jag köra lillasyster till skolan och sen ska jag och mamma ut och promenera. Efter promenaden blir det frukost. En sväng att sola. När jag kommer hem ska jag plugga, äta lunch och sen fixa mej. För vid 15.30 ska jag hämta Joakim i kil. Jag ska övningsköra dit rättare sagt. Vad vi gör i morgonkväll är inte planerat. Men jag hoppas det involverar massa pussar och kramar! :)

Nu ska jag tvätta av mej ansiktsmasken, hoppa i säng och plugga lite. Försäkringsbolag ska jag gå igenom nu.


Hörs i morgon!


Natti.


.

Inga kommentarer: