fredag 22 oktober 2010

Jag är vän med min träningsvärk.

Hej hopp och god kväll!


Jag sitter nu på bussen hem. Cyklade till färjan med mina stela träningsvärkande ben. Det är skönt att plåga ömma muskler, speciellt benen. Det går lixom från aaaoooohh till oohhhh. ;) Man mjukar upp musklerna. Så när jag klev av cykeln så va benen lite mer svullna men inte alls ömma. Sätter mej på färjan, i endast 4 minuter sitter jag. Ska resa mej, och det går ju fan knappt! Haha.. Där går jag krokig som en 90 årig kärring. Kom på bussen iaf och här ska jag sitta i 30 minuter. Det är nästan så jag väljer att stå istället, för att jag vet inte om jag kommer kunna resa mej sen. Haha.. Så går det när man haft uppehåll från gymmet i 3 veckor och sen tränar som en tok första gången efter uppehållet. Men det är ju så underbart att köra slut på kroppen. Och träningsvärk, det är ju ett tecken på att man kört all in!


I morgon fick jag börja 10 istället för 7. De vill ha sovmorgon. Det vill jag oxå. Så det får det bli. Jag kan gå upp 7.45 istället för 4.45. Hade jag hade körkortet fixat nu så hade jag kunnat kliva upp 9.00. Suck..


.

Inga kommentarer: