måndag 31 maj 2010

2 timmar senare..

Åh de e så varmt och gött! Skulle haft en pool nu. Och min snygga pojkvän brevid mej. Men jag får nöja mej med texas. Han springer löst så man får kolla till honom då och då. Förut sprang han ut på vägen. Men som tur var så såg bilen honom och stannade. Men nu ligger han mest i gräset och myser. Ena stunden i solen, ena stunden i skuggan under solstolen. Han mår som en prins. Det ser man på honom. Han älskar sommaren och att vara ute och springa fritt. Och därför låter jag honom göra det. Med lite översikt. Nu ska jag kolla om tvätten är klart. Jag fixar med lite sånt när jag ändå är här och inte gör nått. Min styvfar e hemma nu. Så jag har lite sällskap. Han fixar och trixar med huset. Gör fint, gör rätt.

Tvätten, sen ner i solstolen igen! :)

Inga kommentarer: