lördag 29 maj 2010

Lördag 29 Maj.

Vi är vakna, jag och Texas! Vi ligger färdiga för att åka. Men så ringde jag Joakim, och han säger att tävlingen e flyttad till Karlstad. Då behöver man ju inte åka så tidigt. Så smsade patric mej att vi skulle åka 8 istället. Så va gör jag en timma så? Skulle kunna fixa håret. Men det känns inte värt. Det blåser så ändå på alla paintballbanor. Så jag kommer se ut som ett troll till slut. Av och på med luvan hela tiden. Det skulle bli 16 grader och sol idag. Men jag klär på mej massor ändå. Det värsta e ju att frysa. Joakim plockade med sej sin stickade tröja till mej. Och min regnjacka om de skulle bli kallt och regn. Finns ju ingenstans att gå in och värma sej.

Nu har Texas somnat. Han ligger på min arm och snarkar här. Hehe. Min sötnos!

Jag går in till mamma och fixar frukost. Så e jag klar med det. En kopp te blir de. Så jag blir lite varm inifrån. :)

.

Inga kommentarer: