onsdag 19 maj 2010

Onsdag 19 Maj.

Ohh my fakking god! Jag e så jävla trött! Det va en vecka sen som jag fick gå upp så här tidigt. Snoozade 20 minuter innan jag va tvungen att slänga på mej kläderna och packa väskan. Ursch! Men nu e jag på bussen. Framme om 10 minuter. Åka färja 5 minuter och sen cykla i 15 min. Sen e jag framme på jobbet. Slutar som vanligt, 22. Segt att alltid sluta så sent. Men det blir det ändring på i från första juni. Då kliver nya schemat in. Då slutat jag 15, 16, 18 eller 22. Men jag börjar alltid 7. Schemat passar mej perfekt.

I morgon skulle jag jobbat samma pass, 7-22. Men jag tog ledigt. Jobbar dock från 7-11 typ. Vi ska ha möte på jobbet så jag åker och jobbar de timmarna innan mötet och sen drar jag hem därifrån. Behöver vara ledig lite innan helgen som sagt. 50 timmar på jobbet e vad som gäller då. Fast mitt andra jobb. Mina sista timmar där. Sen tackar jag för mej.

Solen skiner! Helt underbart! Kommer bli en härligt dag och helt. Tur att jag ska vaxa mej i morgon. Risken e ju att man kan ha kjol utan strumpbyxor. :)

.

Inga kommentarer: