fredag 21 maj 2010

1 år och 5 månader.

Från strålande sol till spöregn!

Va jag ångrar att jag inte drog med mej datorn idag. Jag har ett nytt bildredigeringsprogram på den. Och jag vill lära mej lite mer. Men som tur e så kunde babe komma hit med den sen. Så jag kommer garanterat att vara vaken halva natten med att fixa och trixa med bilder. Nej inte halvera kroppsstorleken utan ändra ljus och sånt. Göra kollage till min blogg. Vill oxå gå igenom min externa hårddisk. Så den skulle han oxå plocka med. Vilken gullig pojkvän jag har! Får heller inte glömma att vi varit tillsammans i 1 år och 5 månader idag. Om en månad e det ett och ett halvt år. Då ska de firas. Och jag vet precis hur. Fast kanske inte just den dagen. För då jobbar jag. Men jag vet precis när. Kärleken e på topp även fast det regnar ibland.

.

Inga kommentarer: