måndag 24 maj 2010

Åter på banan.

På paintballbanan igen. Joakim klättrar på en stege och Texas sitter och skäms. Han skäller på allt och alla. (utom mej och Joakim). Han tror att han e någon jävla vakthund. Skitjobbig. Så jag fick trycka ner honom i gräset och skälla på honom lite tillbax. Måste få bort detta jobbiga beteende.

Vi snart hem igen. Slänga i en maskin tvätt till. Sen laga middag, börjar bli hungrig. Det blir Janssons frestelse med pannbiff för Joakim. Jag ska äta pannbiff och till vet jag inte. Det är mjölk i Janssons. ( det är en sån färdig som han fick i en jullåda av chefen i julklapp. Som självklart legat i frysen). Jag får väl göra potatismos eller nått sånt.

Vi har städat hemma. Innan vi drog hit. Eller Joakim diskade och jag dammsög. Behöver dammtorkas oxå. Men de fixar vi sen.

Effektiv dag.

.

Inga kommentarer: