lördag 29 maj 2010

Ryck upp dej för fan!

Jag e helt slut! Känns som jag trycker på pauseknappen när jag kommer till Värmland. Alla måsten försvinner och jag inser va trött jag e egentligen! Trött på allt ansvar. När jag kommer hit så finns inga ansvar. Förutom att ta hand om mej själv och Texas. Sitter i soffan framför tvn. Har gjort de sen 17. Och lär sitta här hela kvällen. När jag blir för trött så går jag och lägger mej. Och sover så länge jag kan. För i morgon hoppas jag att jag vaknar upp pigg och glad. Redo att fira mamma. Gått upp jätte tidigt i 3 dagar nu. Runt 5-6. kanske därför jag e så sliten. Nej fan. Nu får jag rycka upp mej! Ut i stugan och fixa upp livet nu. Upp ur soffan! Texas ska ha mat. Jag behöver plocka i ordning tvätten. En dusch kanske skulle sitta fint?

Va jag längtar efter Joakim. Det va Inge kul alls att lämna honom förut. Jag ville ha med honom till Sunne, han ville ha med mej hem till Göteborg. Han tyckte att mamma kunde skicka mina saker till Göteborg. Vi får ses snart igen. På onsdag klockan 19. :) då e jag hemma. Och då ska jag ta tag i sovrummet. Dax att slänga upp tapeterna klart nu. Har Tordagen på mej. Sen börjar nya schemat och 3 dagar på jobbet. Fredag 7-22, lördag 7-22 och söndag 7-16. Gud va skönt de ska bli med ett jobb och ett schema. Sommaren sen ljus ut. And I Love it!

.

Inga kommentarer: