fredag 28 maj 2010

Spela paintball? Nej tack.

Bääääh va dåligt jag mår. Sovit en timme för att bli piggare. Men jag vettefan. Ligger i soffan nu och ska kolla på djävulsrallyt. Sen talang. Joakim ringde nyss och frågade om jag kunde vara med och spela i morgon, för någon hade blivit sjuk. Men jag har ju aldrig ens prövat. Ska man slängas in på tävlingsbanan det första. Joakim tyckte det. För att jag vet hur spelet går till. Men jag tackade nej. Hoppas de får tag på någon annan. Annars blir det ingen tävling i morgon. :(

Längtar efter Joakim redan. Är så grymt beroende av närhet när jag blir dålig. Så nu saknar jag Joakim massor. Han va så gullig och körde mej i morse, till centralen. Min babe.

Ursch. Dumt att äta massa godis, nu mår jag illa oxå.

Får lägga mej tidigt i kväll. Så jag e utvilad i morgon *håller tummarna baby*.

<3

Inga kommentarer: