söndag 16 maj 2010

Yttligare en vecka avklarad.

Go kväll! Eller natt. Jag har bloggat dåligt idag. Men har inte haft så mycket att blogga om.
Har haft en väldigt skön dag som började med frukost med Joakim. Sen en timmes träning, sen 20 minuter i solariet. Väl hemma hoppade jag i badet. Myste på soffan tills Joakim kom hem. Då käkade vi middag. Tog det lugnt en stund. Vi drog iväg och handlade på kvällen. Efter affären så drog jag ut och kastade boll med Texas en stund. Och nu har vi käkat glass och har kollat på en film. Eller filmen rullar fortfarande, Joakim kollar. Jag pallade inte se mer efter att en vuxen man hade sex med sin flickväns dotter. Det fick min mage att vända sej ut och in. Så jag gick och borstade tänderna och bäddade ner mej i sängen.

I morgon har jag planer. På gymmet. ;) så bäst jag försöker sova lite. Få tillbaka krafterna som jag blev av med idag, på gymmet. Puuh jobbigt! Speciellt när jag hade träningsvärk i rumpan redan sen innan. Ska även se till att lägenheten blir städad och tvätten blir tvättad. Ska ringa och försöka få en tidigare waxningstid.

Somnar snart.

Natti.

Inga kommentarer: