fredag 14 maj 2010

"Sov så gott. Jag älskar dej, puss hej."

På jobbet. I min tillfälliga säng. Jag och min bok. Ska läsa lite. Brukar kunna läsa 2-3 kapitel innan mina små ögon åker igen. Och de e kapitlen väldigt korta. Boken e bra, men jag måste lida av något? Blir grymt trött av att läsa. En bra syssla att göra i sängen innan sovdax? Yes. För sex gör mej ju bara pigg. ;) borde kanske använda de. Sex först, för att bli pigg. För att sen läsa, och kanske till och med orka ett eller två kapitel extra? =D haha. Bara jag inte blandar ihop och gör båda sakerna samtidigt. ;)

Har ringt och sagt mitt dagliga " sov så gott. Jag älskar dej, puss." till min pojkvän. Ett måste. Han sitter och dricker öl nu med paintball laget. Känner på mej att de kommer bli rätt mycke hänga med dem i sommar för mej. Ja och självklart babe. Jag ska försöka följa med på alla tävlingar. Men träningarna vettefan. På söndag ska de träna. Och de ska regna. Då håller jag mej på gymmet istället. Ett MRL-pass. Sen tänkte jag in till stan efter de. Fika med någon snäll själ. :)

Nu till boken. Annars somnar jag innan jag öppnar den. Blogga gör mej sömnig oxå, tydligen..
.

Inga kommentarer: