söndag 30 maj 2010

Iphonen som internet på datorn, vilken uppfinning!

Då ligger jag här igen. I gäststugan. Denna natten ensam. Med Texas så klart, men ingen lillasyster. Kopplade upp min laptop genom iphonen så jag kunde blogga lite bilder ifrån idag. Kanonväder. Och ska bli desamma i morgon. Så jag e glad. Ensam hemma med sol. Jag ska ge mej ut på en springtur i morgon innan jag deckar solen. Måste röra på mej lite, även här.

Nu ska jag tvätta av mej och borsta tänderna. Sen försöka läsa ut min bok innan jag somnar. Så jag har nått att röra mej för i morgon. Då har jag en anledning till att få in till centrum och köpa en tidning. Eller så tar jag cykeln. :) vi får se.

Sov sött.

Ps. Börjar trivas nu. Jag har så svårt med det lugna tempot här. Jag säckar ihop direkt. Men nu är jag pågång. Har väl insett att det är här jag laddar batterierna. Ds.

Inga kommentarer: