måndag 17 maj 2010

Vår kväll.

Tappade bort bloggen helt i kväll. Men här kommer min kväll.
När vi var klara vid paintballbanan ( killarna håller på att bygga upp en bana, och Joakim frågade om jag ville hänga med) så åkte vi hem, bytte om och drog iväg till Mölndal. Hem till Joakims mamma och blev bjudna på middag. Grillat! Gott! Jag glömde minneskortet hemma, så det blev inga bilder därifrån. Ena hunden ska få valpar så hon va en liten tjockis nu! Om 2 veckor kommer valparna. Gissa om jag ska vara där varje dag och gosa med dem!
Vid 22 drog vi hemmåt. Gjorde oss klara för kvällen och hoppade i säng. Nu har vi legat med datorn i sängen och letat efter en bil att köpa. Måste ha en egen. Joakim kör ju sin firmabil nu ju. Och på sommaren e det ju kul att kunna åka runt lite i Sverige.

Nu ska jag sova. En ny dag i morgon. Inga planer alls mellan powerwalken och p.yogan, mellan 10-17 alltså. Men jag hittar nog nått. Massa tid till att plugga? :)

.

Inga kommentarer: