fredag 28 maj 2010

Sängen.

Vi ligger nu i sängen, jag och Texas. Tror inte att jag kommer kunna somna den närmsta timman. Så jag har garderat mej med både datorn/bonniers trafikskoleprogram och Mia skäringers bok. Texas har nu krupit under täcket. Sovdax för honom. Det va på tiden, som han härjat idag.

I morgon blir det paintballtävling. I Karlskoga. Typ 15 mil dit, och de börjar vid 9. Så vi får åka vid 7 halv 8 tiden. Jag kör roadtrip med Joakims bästa kompis, Patric. Kommer bli kul att se dem tävla igen. Nått som e jobbigt bara e att joakim har gått ner 2 div, så man får inte coatha längre. Man måste stå brevid och va tyst. Och hur lätt e det när man ser någon som Joakim inte se, som e påväg fram och ska skjuta Joakim. Eller om man ser värsta bra läget som han garanterat skulle få en fullträff på, och han inte ser det själv. Men så e spelet. Nästa år tycker jag att han ska gå upp till div 1 igen. Där platsar han mycke bättre. Min lilla paintballprins! :)

.

Inga kommentarer: