måndag 31 maj 2010

I morgon börjar allvaret.

Då va måndagen över. Sista dagen i maj. I morgon börjar juni. Då börjar allvaret. Jag hoppar på nya schemat och börjar fulltid på mitt jobb. Har även samordnar rollen. Så jag tar in sjukskrivningar och fixar in personal när det behövs. Lite annat smått och gott. För det jobbet får jag extra i lön. Plus att denna månaden får jag en bonus. För att jag skött allt så bra. :) kommer bli en fin lön de! Mitt i sommaren. För nu är sommaren här. Det kan mina axlar tala om. I morgon ska de få lite mer färg.

En sväng på Sunne i morgon. Zandra och jag ska fika. Kommer bli trevligt. Vi har inte setts på flera år. Barnfomskompis, dessutom e vi släkt. Hon är pappas kusin. Fast hon är ett år yngre än mej.

Nu ska jag och Texas sova. Han sover redan, så nu är det väl bara jag som ska stänga ögonen.

Mitt när på iPhonen fungerar! Äntligen. Det dök upp 22.30 och har varit borta sen 15.00. Segt! Men nu är jag glad!

Sov gott!

.

Inga kommentarer: