Dagen har faktiskt gått undan. Slutar om 1 1/2 timma. Men jag ska sova över här. Så när klockan är 22 så tar jag med Texas ut på en promenad. Till färjläget och tillbax. Tar typ 50 minuter. I morgon jobbar jag ju då till 7-22. Sen är jag faktisk ledig fram till onsdag nästa vecka. Så en hem vecka ledig! Familjen kommer ju på fredag. Mamma, styvfar och minsta lillasystern. De kommer hit för att fira att jag fyller år på måndag. Vi ska gå på liseberg och gå ut och käka. Blir nog några svängar på stan oxå. Min andra syster, hennes kille och bebisen Julia kanske kommer över dagen på lördag. Mamma och de bor på hotell och stannar hela helgen. Jag hoppas vi kan få fint väder. Iaf skippa regn. Och hoppas på att syster med hennes familj oxå dyker upp. Julias första gång på Liseberg isåfall.
Just nu vill jag bara åka hem till babe i natt. Men jag vet att jag får mer sömn här. För kommer jag hem så hittar jag tusen saker att göra. Och hamnar i säng alldeles för sent! Så Joakim får vänta 26 timmar. Han klarar sej. Och som sagt så e jag ju ledig en vecka från och med i morgon. Han kommer tröttna. ;)
.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar