måndag 9 augusti 2010

Måndag 9 Augusti - 2010.

God morgon!


Fy vilket väder man vaknade i! Och här ute på ön så blåser de mer oxå. Burr! Tur att man blev hämtad vid färjan. 7-22 idag alltså. Och snart får jag veta om jag får vara ledig i 2 veckor. Det hänger på om jobbet reser bort eller inte. Om de inte gör det så får jag ju jobba mer och det ger ju pengar. Så oavsett så e det ju positivt vad det än blir.

Sovit 4 timmar. Vi va hemma vid 0.15 igår. Jag tog en dusch och sen hoppade vi i säng. När klockan ringde så ville jag säga upp mej. Haha, men de va bara att kliva upp. Funderar på om jag skulle stanna här i natt. Jobbar ju samma tider i morgon. Om jag sover här så får jag ju mer sömn. Eftersom jag slipper åka buss i en timma. Plus att då tar jag en promenad den timman istället och lägger mej sen 23. Så behöver jag inte gå upp förän en kvart innan jag börjar. Vi får se sen hur jag gör. Men det lutar åt de iallafall.

Frukost time!

.

Inga kommentarer: