Sovit som en prinsessa i 9 timmar i natt! Så jag tog igen lite sömn som jag missat igår natt. Vaknade dock med huvudvärk. Men det går väl över. Sitter och äter frukost nu. Den ska jag springa ut med Texas innan jag kör igång här på jobbet. Städning gäller för mej idag. Senast klockan 21.45 lämnar jag stället för en veckas ledigt! :)
.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar