söndag 8 augusti 2010

Söndag 8 augusti - 2010.

Goddag! Nu ligger vi och degar i Joakims mammas sommarstuga. Vi åker hem idag med vi måste inte åka än. Vi åker i kväll någon gång. Igår när festen började balla ur (när folk blev för dragna) så åker jag hemåt. Jag drack inget i går mer än en cider. Joakim drog vidare med sin bror. Jag åkte hem till min mamma och skulle sova i hennes gäststuga. Men när jag precis lagt mej så knackar de på dörren. Grannen kom och frågade ifall jag ville komma över. Han hade fest. Grannen och jag e bekanta. Vi är lika gamla. Dessutom va det 2 gamla klasskompisar där ifrån högstadiet. Så vi blev sittandes där och pratade vad alla gör nu för tiden. Vi gick nog igenom de flesta. Vi 3 så gick jag och Texas hem. Då blev jag dålig. Jag kräktes 3 gånger under natten. Måste ha ätit nått fel. Joakim och hans lillebror dök upp vid 09.45?! Då gick jag upp och umgicks med min mamma och styvfar. Sen gick jag ut och somnade om. Vaknade vid 14 då drog vi hit. Jag övningskörde hit med mamma. Gick bra! :)


Nu kurrar min mage så mycke! Hungrig! Så vill jag åka hem! Nu! Men Joakim kan ju inte köra än. Tack vet jag när jag fått körkort. Va underbart de ska bli! Hoppas jag nu kan åka hit i slutet på augusti. Och övningsköra massor. Det får jag svar på i morgon. Då jag jobbat 7-22.


Nu ska jag bädda ner mej hos Joakim här i soffan. Mys!


.

Inga kommentarer: