I bilen påväg hem. Vi har bara kommit till Säffle än så länge. Så kanske 20 mil kvar? Vi ska köra förbi donken för magen kurrar. Finns dock inget där som jag e sugen på, får fundera innan vi e där. Joakims styvpappa e med oss och han kör.
Så hem kommer vi, snabbt! ;) runt 23.30 kanske? Jag får sova i bilen sen när jag fått mat i magen. Skönt att man slipper köra, än.
Klockan ringer 04.45 till morgonen. För jag och Texas ska promenera 4 hållplatser närmare jobbet. Det tar 30 minuter ungefär. Så 05.10 får vi gå.
I morgon börjar vakna med the voice. Gissa om jag saknat dem i sommar! Så de kommer finnas i mina lurar i morgon. :)
Nu e vi framme vid donken. Dax att beställa!
.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar