tisdag 3 augusti 2010

Veckans planer.

Måndag: Promenad, shoppa, handla mat.
Tisdag: Jobb 7-18, träning. Hjälpa Joakim att skriva ett CV.
Onsdag: Jobb 7-22.
Torsdag: Jobb 7-15, körlektion 16.15, träning.
Fredag: Promenad, körlektion 11.30, plugga på körskolan till 14.00, Åker till Värmland 17.00, Hem till Fia m. Fam. (Då får jag träffa Julia igen!!)
Lördag: Fest för svärmor.
Söndag: Åka hem till götet runt kvällen.



.

Inga kommentarer: