Vi har värsta vädret idag. Solen steker helt underbart. Så att välja svart idag va rätt dumt. Nu har jag inte så mycket att välja på. Tog inte med mej så mycket kläder. Jeans och tunika, festkläder och mjukisdressen. Underkläder och smink and stuff.
I morgon åker vi hem igen. De ringde från jobbet och frågade om jag kunde jobba i morgon. Men nope jag kan inte. Så skönt att vara här. Om jobbet e borta i 3 veckor så kommer jag åka hit och vara i 2 utav de 3 veckor. Köra bil och ta det jävligt lugnt.
.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar