lördag 7 augusti 2010

Fest i kväll.

Sitter i svärmors sommarstuga och degar. De andra springer runt som yra höns och försöker göra sej klara för fest. Jag e redan fixad. :) svärmor ska firas i kväll. Hon fyllde 50 år förra året då vi va i Turkiet och firade henne. Men nu är det släktens tur att fira henne. Här uppe i Sunne. Vi ska vara där 18.00 så de får skynda sej nu så de hinner bli klara innan våra taxi's kommer. ;) vi sover i min mammas gästastuga i natt. Det ligger mest centralt och nära festen.


Vi har värsta vädret idag. Solen steker helt underbart. Så att välja svart idag va rätt dumt. Nu har jag inte så mycket att välja på. Tog inte med mej så mycket kläder. Jeans och tunika, festkläder och mjukisdressen. Underkläder och smink and stuff.


I morgon åker vi hem igen. De ringde från jobbet och frågade om jag kunde jobba i morgon. Men nope jag kan inte. Så skönt att vara här. Om jobbet e borta i 3 veckor så kommer jag åka hit och vara i 2 utav de 3 veckor. Köra bil och ta det jävligt lugnt.

.

Inga kommentarer: