Måndag: Jobb 7-22. (sova kvar på jobbet).
Tisdag: Jobb 7-22.
Onsdag: Promenad, tvätta, plugga pärm 6, träna underkropp.
Torsdag: Promenad, plugga dator, träna överkropp.
Fredag: Promenad, träna body pump, Familjen kommer!
Lördag: Promenad, Hänga med familjen!
Söndag: Promenad, städa, handla mat, träna kondition, softa!
Så ser schemat ut för denna vecka. Jag kommer inte att vara ledig i 2 veckor i slutet av augusti. Det blir istället 2 veckor i början på oktober. Typiskt! Men då är det bara att övningsköra här i göteborg.
.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar