måndag 9 augusti 2010

Veckans to do. (nytt)

Måndag: Jobb 7-22. (sova kvar på jobbet).
Tisdag: Jobb 7-22.
Onsdag: Promenad, tvätta, plugga pärm 6, träna underkropp.

Torsdag: Promenad, plugga dator, träna överkropp.

Fredag: Promenad, träna body pump, Familjen kommer!

Lördag: Promenad, Hänga med familjen!
Söndag: Promenad, städa, handla mat, träna kondition, softa!


Så ser schemat ut för denna vecka. Jag kommer inte att vara ledig i 2 veckor i slutet av augusti. Det blir istället 2 veckor i början på oktober. Typiskt! Men då är det bara att övningsköra här i göteborg.


.

Inga kommentarer: