lördag 20 november 2010

Vill ha mys i soffan!

Bläääh va trött jag e på att vara på jobbet! Jag vill bara åka hem! Men jag slutar inte förän 22 och jag ska stanna här i natt. Lika bra när jag jobbar i morgon 7-16. Hoppas morgondagen går fort. För i morgon kväll kommer min älskling hem! <3 Jag längtar efter soffmys med honom och godis! Det får det bli i morgon. Om han kommer hem i någorlunda tid. Fan jag vill ju åka hem i kväll. Kanske ska göra det? Lämna Texas här och åka hem. Jag gör nog det. Ja det gör jag. Jag åker hem. Eller? Skit att inte Joakim va hemma. :( men det finns chips och choklad! Men orkar jag cykla/åka färja/buss nr.1/buss nr2/ och sen gå.. Vi får se.


Fan jävla jobb! Jag e så trött på detta! Hoppas känslan ändras när jag kommer hem ifrån Egypten. Annars får jag väl byta jobb. Jag e så trött på att åka ut till denna ön! Trött på att ha 2 1/2 timmes resväg till och från jobbet.


JAG VILL HEM!!


.

Inga kommentarer: