onsdag 17 november 2010

Onsdag 17 November - 2010.

Goddag! (får man väl säga vid denna tiden på dygnet)

Jag är allt vaken. Vaknade av att Joakim ringde och väckte mej 10.30. Lika bra att kliva upp då. Ut med Texas och sen hämta tvätten från igår. Nu sitter jag i soffan med datorn och slösurfar. Borde skriva ut biljetterna till resan. Får fixa de sen. Om en vecka kommer familjen hit och sover över för att åka dagen efter. Så kul! Längtar! Ska nog köpa hem grögg och nått gott till oss att ha på kvällen. Vi lär inte sova mycket. Planet lyfter 07.30, så vi får nog åka härifrån 04.30.

Jag märkte i morse att jag gått ner ett kg. Säkert för att jag har ätit LCHF mat ett tag. Inte för att jag vill gå ner i vikt utan för att det smakar mycket godare. Så har jag inte tränat så hårt de sista för att jag varit sjuk. Och sen jobbat så mycket. Men idag ska jag dit och spänna mina muskler. Idag är det överkroppen, dvs Axlar, armar, bröst och mage. Lite rygg oxå kanske. Men jag går dit efter att jag fått i mej lunchen. Så att jag har nått att träna på. Joakim kommer ändå inte hem förän 16, och då vill jag leka med honom. Jag åker till jobbet i morgon och han åker bort på kvällen innan jag hinner sluta. Han kommer hem på söndag igen. DE SUGER! Men jag jobbar ändå 7-22 hela helgen. (slutar 16 på söndag).


Nu ska jag sortera tvätten. Sen packa träningsväskan. Sen äta lunch. SEN TRÄNA! sola oxå tror jag. :)



.

Inga kommentarer: