tisdag 9 november 2010

Tisdag 9 November - 2010.

God morgon!

Jag har allt varit vaken sen 10. Joakim ringde och väckte mej. Hade han inte gjort det så hade jag nog fortfarande sovit. Jag vaknade först av ett sms av honom. Men jag orkade inte svara på det, utan somnade om. Sen ringde han. Då kunde jag inte sova mer. Måste haft jobbiga drömmar för jag vaknade i en blöt säng. Svettig som fan!

Nu är jag iaf uppe. Inte pigg alls. Mensvärk oxå. Men jag måste nu dra ner till tvättstugan. Massa tvätt. Jag måste oxå städa här hemma. Och plugga. Och laga mat. Jag ska träna oxå. Men jag ska försöka få med mej Joakim till gymmet sen när han slutat jobbet. För nu vet jag inte om jag hade orkat träna med min onda mage.

Nej nu får jag spinga ner till tvättstugan.

K.ä.r.l.e.k.


.

Inga kommentarer: