fredag 12 november 2010

Jag borde låsas in.

Jag skulle "bara" in på apoteket. Jag kom inte bara hem med apoteket-saker. Jag kom även hem med:

Ett par Jeans
En stickad tröja
ett kakfat
en mjukisdress
mascaraborttagare (vattenfast)
Hudlotion.


Jag trodde jag skulle dör när jag va klar. Jag pressar mej själv för att orka lite till. Men Joakim fick hämta mej för jag orkade inte gå till bussen. Svettig och yr i hela skallen. Så nu blir det till att vila, försöka iaf. Jag har städat lite här hemma, och diskat. Finns tusen saker att göra. Men jag blir yr bara jag tänker på det. Joakims kompis är i stan, så vi ska väl träffa honom sen. Men det måste bli en lugn kväll. Annars får de röja själva.


Känns som man kommit i klimakteriet. Jag e skitvarm! Borde kolla om jag har feber..


.

Inga kommentarer: