tisdag 16 november 2010

Fick lägga om dagens schema.

Ja va ju till Canon med min systemkamera. MEN! ett stort MEN! Jag gick till fel! Till mej sa de att jag skulle åka till Drakegatan. (ligger i gårda) Men jag skulle egentligen till Mölndal. De stänger 16.00 och jag va vid Drakegatan 15.45. Suck! Jävla skit! Hur ska jag hinna till Mölndal från Gårda på en kvart? Kommunalt? De i Gårda tyckte synd om mej så de ringde till Mölndal. De höll öppet en halvtimma längre för att jag skulle hinna dit och lämna in min kamera! Snälla! Skit snällt faktiskt. Så jag fick gå till ullevi, ta vagnen till korsvägen och där vänta på vagnen till Mölndal. Som såklart va försenad. Men jag kom fram tillslut. 10 minuter innan 16.30. Så nu är kameran inlämnad.


Jag håller på att tvätta. Eller vi. Men Joakim ligger och snarkar i soffan. Så det blir nog mitt jobb att gå och hänga tvätten. Jag lagar oxå middag. Ugnstekt falukorv och (potatis till Joakim) och (sallad till mej.) Falukorv och sallad, det blir intessant.

Nej fan. Jag väcker Joakim, han ska fan inte smita undan!


.

Inga kommentarer: