tisdag 23 november 2010

Tårar.

Sitter på bussen och gråter. Jag har varit så förbannad men nu har det gått över till tårar. Jag e livrädd att jag kommer få världens utbrott när jag kommer hem. Känns som om grejer kommer flyta. Grejer kommer att gå sönder. Vet ni vad jag brukade göra när jag blev så arg? Jag snörade på mej mina springskor och gav mej ut och sprang tills jag inte orkade vara arg något mer. Jag tror jag får göra det idag. Jag är hemma om 30 minuter. Slänga in Texas och väskan och byta om. Sen ge mej ut.


Jag e så sjukt besviken. Jag bad om en enda liten sak, bad att det inte skulle hända. Så händer det precis det som inte skulle hända. Som jag kämpat de sista dagarna med att få det rätt. Nu är det gjort i onödan. Nu står jag på noll igen. Ah jag vill inte gråta på bussen. Hämtade kunde jag inte bli heller. Det va roligare att sladda? Fan va trött jag e på allt nu. Och det värsta av allt. Jag e inte sugen på att åla till Egypten för fem öre. Så mycket har detta förstört för mej.

:,(


.

Inga kommentarer: