tisdag 23 november 2010

Tisdag 23 November - 2010. / @ work 7-22.

God morgon!


Göteborg är täckt av snö och det snöar ännu mer. Så härligt!!


Jag har oxå förmodligen en blodig tå. Jag hade lite brotom förut så jag råkade sparka i tårna i den höga tröskel som är in till mitt badrum. Just när smärtan va som mest drog jag parallellen att det för fan ondare att sparka i tårna än att vaxa muttan! Så nu vet ni. Det gör inte lika ont att vaxa kussimurran som att sparka i tån. Jag som vaxar mej var 6 vecka. Men sparkar inte i tån lika ofta.


Min första buss var 10 minuter sen idag. Så jag insåg att jag skulle missa min andra buss. Och sen missa den rätta färjan och sen komma sent till jobbet. Men min andra buss va oxå sen. Så den kom direkt jag klev av första bussen. :) nu kommer jag missa färjan som ja brukar ta. Men jag antar att jag blir hämtad med bil så jag kommer nog komma ganska prick 7.


Sista 15 timmars passet idag. (innan resan) så jag plågas inte av att jobba idag. Jobbar ju i morgon oxå, men bara till 18 (7-18).


Ha en bra dag!


.

Inga kommentarer: